Studijos

VU Biotechnologijos Instituto mokslininkai vykdo ne tik fundamentinius ir taikomuosius tyrimus, bet ir bendradarbiauja su Vilniaus universiteto Gamtos mokslų fakulteto Biochemijos ir biofizikos, Botanikos ir genetikos, Augalų fiziologijos ir mikrobiologijos katedromis, VU Chemijos fakulteto Organinės chemijos, Polimerų chemijos katedromis, VGTU Fundamentinių mokslų fakulteto Chemijos ir bioinžinerijos katedra, KTU Organinės chemijos katedra, LŽŪU ir dalyvauja biochemijos, genetikos, mikrobiologijos, chemijos, bioinžinerijos bakalaurų ir magistrantų rengime, skaitydami paskaitas ir vesdami laboratorinius darbus. 1999 metais, gavus finansinę Lietuvos-Italijos dvišalio mokslo rėmimo fondo paramą, Institute įkurta Mokomoji genų inžinerijos laboratorija, kurioje universitetų studentai atlieka genų inžinerijos ir kitus laboratorinius darbus. Nemaža dalis tokių studentų institute atlieka baigiamuosius - bakalaurinius ir magistrinius darbus, o gabiausieji - tęsia trečios pakopos studijas biochemijos krypties doktorantūroje ar chemijos inžinerijos krypties doktorantūroje.

Pageidaujančius VU Biotechnologijos institute atlikti bakalauro ar magistro darbus prašome kreiptis į:

Baltymų-nukleorūgščių sąveikos tyrimų skyrius
prof. dr. Šikšnys Virginijus skyriaus vedėjas, vyriausiasis mokslo darbuotojas 85 2234354 V329 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.               Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
DNR modifikacijos tyrimų skyrius
prof., habil. dr. Klimašauskas Saulius skyriaus vedėjas, vyriausiasis mokslo darbuotojas 85 2234350 V303

Eukariotų genų inžinerijos skyrius
dr. Žvirblis Gintautas skyriaus vedėjas, vyresnysis mokslo darbuotojas 85 2234358 C461

Biotermodinamikos ir vaistų tyrimo skyrius
dr. Matulis Daumantas skyriaus vedėjas, vyriausiasis mokslo darbuotojas 85 2234364 C309

Bioinformatikos skyrius
dr. Venclovas Česlovas skyriaus vedėjas, vyriausiasis mokslo darbuotojas 85 2234368 C535

Imunologijos ir ląstelės biologijos skyrius
dr. Žvirblienė Aurelija skyriaus vedėja, vyriausioji mokslo darbuotoja 85 2234360 V231

Taikomosios biokatalizės sektorius
dr. Matijošytė Inga mokslo darbuotoja 85 2234371 C325

Mikroskysčių technologijų sektorius
dr. Mažutis Linas vyresnysis mokslo darbuotojas 85 2234356 C225 Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.